Hulp nodig?

Zie de meest gestelde vragen of neem contact op per live chat, e-mail of telefoon

Hoe bestelt u bij De Slimme Woning?
Bij De Slimme Woning is het bestelproces in vier stappen uiteen te zetten:

  1. Klik op ‘Bestelling’ bij jouw gewenste product;
  2. Ga naar bestellen;
  3. Controleer jouw bestelling. Denk hierbij aan uw adres, bezorgdatum en/of betaalmethode.
  4. Rond jouw bestelling af door te betalen. Dit kun je doen door jouw geselecteerde betaalmethode uit te voeren.

Tip: De Slimme Woning kan telefonisch geen bestelling voor je aannemen.

Is de bestelling gelukt?
Je kunt jouw bestelling bekijken door uw bevestigingsmail te controleren. Als de bevestigingsmail na 45 minuten nog niet ontvangen heeft, neem dan contact op met de helpdesk. Deze kun je bereiken door een e-mail te sturen.

Betaalmethoden

  • iDeal
  • PayPal
  • Creditcard
  • Bancontact (Mister Cash)
  • Achteraf betalen

Nadat u betaald heeft sturen wij de factuur naar het door jou aangegeven e-mail adres. Hierdoor kun je jouw factuur altijd eenvoudig bekijken en terug vinden tevens heb je hierdoor de mogelijkheid de factuur zo vaak als je wilt te printen.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Jouw bestelling welke besteld worden voor 17.00 uur, worden binnen 3 werkdagen bij je aan huis afgeleverd (indien in voorraad).

Wat zijn de bezorgkosten?
Alle bestellingen worden gratis verzonden in Nederland en België

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Heb je jouw bestelling nog niet (binnen de afgesproken levertijd) mogen ontvangen? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Controleer jouw bezorgadres
Indien er een foutieve bezorgadres opstaat, is het pakket mogelijk op het verkeerde adres geleverd. Zorg er dus voor dat het juiste afleveradres op de bestelling staat.

Hoe nu verder?
Indien je jouw gegevens goed heeft ingediend en geen pakket heeft ontvangen, vragen wij je vriendelijk om contact op te nemen met de klantenservice. Wij gaan het direct uitzoeken en zorgen dat je de bestelling zo snel mogelijk in huis heeft.

Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?
Ben je niet tevreden over het geleverde product? De Slimme Woning geef je de mogelijkheid om jouw product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Echter is het wel van belang om aan de volgende eisen te voldoen:

  • Het product is niet beschadigd;
  • Het product is niet incompleet;
  • Het product is niet gebruikt.

Hoe kan ik een product retourneren?
Indien je niet tevreden bent over het geleverde product, heb je 14 dagen bedenktijd om het product te retourneren. Een retouraanmelding kun je doen via het online retourformulier. Vervolgens dien je het product terug te sturen naar De Slimme Woning om recht te hebben op een terugbetaling. Je moet er wel voor zorgen dat het product niet is gebruikt of beschadigd is. Indien dit wel het geval is, kan het recht ontnomen worden op een terugbetaling.

  1. Download het online retourformulier, vul het retourformulier in en klik vervolgens op versturen.
  2. De doos van De Slimme Woning kun je hergebruiken om het product weer in te pakken. Indien je een andere doos wilt gebruiken, mag dat uiteraard ook.
  3. Print het retourformulier uit en stop deze samen met het product in de doos.
  4. Zet het volgende adres op de doos:
    De Slimme Woning
    T.a.v. Retourneren
    Julianstraat 19
    3281 BK Numansdorp
  5. Meld het pakket aan bij een PostNL servicepunt.
  6. Zodra wij jouw product hebben ontvangen, krijg je hier een bevestigingsmail van.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Nadat het pakket bij ons is binnengekomen, krijg je binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag teruggestort op de door jou aangegeven rekening. Indien dit niet het geval is, raadplegen wij je om contact op te nemen met de klantenservice.

Mijn pakket is beschadigd geleverd, wat nu?
De Slimme Woning streeft er naar om de bestelling zo snel en veilig mogelijk te vervoeren. Echter kan het gebeuren dat jouw product beschadigd of incompleet is geleverd. Wij vragen je contact op te nemen met de klantenservice.

Ik wil mijn product ruilen
Indien het product niet beschadigd of gebruikt is kun je tot 14 dagen na ontvangst ruilen. Wij vragen je contact op te nemen met de klantenservice.

Garandeert De Slimme Woning garantie op uw bestelde product?
De Slimme Woning geeft garantie zolang je het product gebruikt waarvoor het dient. Per leverancier is de fabrieksgarantie verschillend. Dit kun je terugvinden in de bijbehorende documentatie bij levering en/of op de website.

Waar kun je het garantiebewijs van de bestelde product vinden?
De Slimme Woning stuurt bij bestelling een factuur of aankoopbewijs mee. Dit is tevens jouw garantiebewijs.

Hoe lang geldt de garantie op mijn bestelde product?
Per leverancier is de fabrieksgarantie verschillend. Dit kun je terugvinden in de bijbehorende documentatie bij levering en/of op de website.

Wat houdt de installatieservice in?
Naast het leveren van de artikelen bieden wij ook de mogelijkheid aan om dit te laten installeren. In overleg met jou kiezen we een dag dat jou het beste uitkomt om het systeem te laten installeren.    

Hoe kan ik hier gebruik van maken?
Na het selecteren van de artikelen kan je ervoor kiezen om gebruik te maken van de installatieservice. De mogelijkheid om dit te selecteren is na het invullen van jouw persoonlijke gegevens. Hierna bellen wij jou op om een keuze te maken voor een gewenste dag.

Voorbeeld:

Waar is de prijs voor installatieservice op gebaseerd?
De prijs voor installatieservice is gebaseerd op:

  • Retour reiskosten;
  • Aantal artikelen;
  • Tijdsduur installatie artikelen;
  • Tijdsduur software programmeren artikelen;
  • Testen en inbedrijfstellen;
  • Advies, tips en trucs.

Waar moet ik rekening mee houden?
Je dient rekening te houden op:

  • Planning, in overleg met jou maken wij een afspraak voor de door jou gewenste dag;
  • Leveren van de door ons opgevraagde informatie;
  • Bij gebruik van inbouwmodules wordt er een inbouwdiepte van 50 mm gewenst;
  • Er dient na afloop minstens één persoon aanwezig te zijn om het systeem uit te leggen;
  • Werkzaamheden tijdens normale kantooruren;
  • Werkzaamheden worden in aaneengesloten fase uitgevoerd;

Wat wordt uitgesloten?

  • Een voorafgaande opname voor het noteren van belangrijke gegevens zoals plattegrondtekeningen met daarop alle punten die worden uitgebreid met domotica;
  • Werkzaamheden in het weekend of avonduren, voor bijzonderheden graag contact opnemen zodat we een passende voorstel kunnen doen;
  • Mutaties kan leiden tot meerwerk;

Welke werktijden dien ik rekening mee te houden?
Wij gaan er vanuit dat de werkzaamheden tussen 8.00 – 17.00 uur op maandag tot vrijdag kunnen worden uitgevoerd.

Wat houdt de support & service in?
Nadat we jouw smart home systeem hebben geïnstalleerd en getest, begint het voor onze service. We bieden jou de mogelijkheid om ons te benaderen via één van onze communicatielijnen zoals telefoonnummer, e-mail en/of live helpdesk. Indien het geval is dat er een nieuwe opgetreden storing in het smart home systeem is, kunnen wij direct met jou mee kijken en verhelpen door ons monitorsysteem. Bovendien komen wij jaarlijks langs voor serviceonderhoud. Hierbij is er ook de mogelijkheid om jouw systeem uit te breiden tegen een aanvullende aanbieding.

Hoe kan ik hier gebruik van maken?
Nadat er door jou een keuze is gemaakt voor de artikelen, bieden wij de mogelijkheid aan om een servicecontract bij ons vast te leggen. Als dit is gebeurd, bellen wij jou op voor het bespreken van het servicecontract en de facturering.

Waar is de prijs voor support & service op gebaseerd?

  • Contactopnames
  • Jaarlijkse serviceonderhoud
  • Vervangen van de batterijen

Waar moet ik rekening mee houden?
Je dient rekening te houden op:

  • Planning, in overleg met jou maken wij een afspraak voor de door jou gewenste dag;
  • Er dient minstens één persoon aanwezig te zijn;
  • Werkzaamheden tijdens normale kantooruren;
  • Werkzaamheden worden in aaneengesloten fase uitgevoerd;

Wat wordt uitgesloten?

  • Werkzaamheden in het weekend of avonduren, voor bijzonderheden graag contact opnemen zodat we een passende voorstel kunnen doen;
  • Mutaties kan leiden tot meerwerk;

Welke werktijden dien ik rekening mee te houden?
Wij gaan er vanuit dat de werkzaamheden tussen 8.00 – 17.00 uur op maandag tot vrijdag kunnen worden uitgevoerd.

Winkelwagen